Friday 16 March 2012

Bhai ne aboo ke jani ke bad ammi ko choda

24 February, 2010 (17:01) | Desi Kahani | By: admin

hai dosto ye jo kahani me likh rahe hao wo bilkul sach hai. hai dosto mera nam saima hai our me karachi me rahnai walai huno hamarai ghar me total 4 afard pe mustamail hai 1 mera aboo daniya ege 40 year sotaily ma zainab 34 years sotaila bhai sajid 18 years our me saima 20 sal.
mere pedaish pe hai mere ma ka intakal ho gaya tha mere dekh bhal karnai k liai mere aboo ne dosrai shadi ke thi aboo ki shadi k 1 sal bad hai ek betai ne janam liya aboo beta k peda honai bohat kush thai ye ous mujhai bad me bataya tha to dosto aap ka time ziyada barba nahe kartai aati huno khani ki taraf hamari ghar me total 3 bed room hai me me sotai huno our ek me sajid bhai our ek me aboo our ammi rahtai hai mere aboo railwai me kam kartai aksar night dutai ki waja se ghar nahi aatai kahai aaj 1 sal pehlai ke hai aboo dutai pe thai. howa kuch yno ke me rat ko takribon 1:00 am ko mere ankh khli me pani penai ke lai apni room se bahr nikal ke kichan gai jaha se meni pani peya pani pe ke jab me apni room ki taraf wapas aani lagi to mujahi ammi ke room ke light jaltai nazar aai me ne socha ke is wakhat ammi kenyo jag rai hai shayad ammi ke tabaiyat kharab hai. me ne socha kinyo na ammi se posh lo ke kherayat to hai me jaisai ammi ke room me jani lagai to rastai me jo bhai sajid ka room hai ous room ka darwaza khula howa tha me ne andar dekha to bhai room me nahai thai me samjha shayad ammi ke room ho to me aami room me jani lagai jab me ammi ke room me ke door pe gai to andar se ajeb qesam ki awaz aarahi the me wahia pe rok gai our door ko aram se kholnai lagai per door andar se band tha me saide aa ke windo se dekha to me haeran rah gai kuch dari tuk to merau hosh he our gai mene keya dekha k bhai sajid bed pe pora nanga soya howa hai our ammi sajid bhai ka lund choos rahai mujahai ye dekh kar maza aa raha tha ammi bhai ka lund barai peyar se choos rahi the takribon 10 mint ke bhai ne kaha ammi me chootnai wala ho to ammi ne kaha aani do bohat din ho gai hai meni na tera our na terai aboo ke lund ka pani nahai peya mujahi tumharai lund ka sara pani pena hai ye kah ke ammi dobara bhai ka lund choosnai lagi takriboan 5 mint ke bahi garig ho gaya ammi ne sara pani pe liya our lund ko choos ke saaf ke bad me ammi ne kaha k ab jaldi se mere choot me lund dal do. mujahi aisai laga ke mere choot me se kuch bah raha hai mene jab apna hath apni choot pe rakha to mere choot bilkul gilai ho chukai jab mene apna hath choot pe hilaya to mujai maza aani laga mene ahsta ahsta aapi salwar outar de our pentai bhe outar de our apnai choot me ungliya karnai lagia . outha bhai ne ammi ko kaha ke ammi aap ne to mera juice pe liya keya mujai apna metha juice nahe pelao gai to ammi ne kaha ke aajao mere jan is ke bad bhai ammi ke choot chatni laga ek hath se ammi ke boobs ko daba raha tha our dosrai hath se ammi ke choot ke dani ko masal raha tkribon 10 mint ke bad ammi ke choot se juice nikla jo bhai ne sara ka sara pe liya bad me ammi ne dobara bahi ka lund choosni lagai takribon 5 mint ke baad bahi ka lund full khara ho gaya to ammi ne kaha ke beta ab mat tarsao jalai se apna lund mere choot me dal do to bahi ammi ke kame ke nichai 1 takiya rakha our ammi ke tangai outha ke apni sholdar pe rakhi oue apna lund ammi ke choot pe rakh ka 1 zor ka jhatka mara to bhai pora lund ammi ke choot me chala gaya to ammi ke mo se halke se chekh nikal gai ab ammi mazai se siskariya lenai lagi ab bhai ne jhatkai marna starat kar diyai to bhai ne ammi ko kaha ke ammi abb to saima baji ke choot dila do na ab ap ke sath saima baji ko bhe chouga to ammi ne kaha ke peta sabar kar thosra intzar kar tumhari kal wapas aa rahai hai aaj to mujai zoor zoor se chood jab dobara tumharai aboo wapas chalai jai gai to me khud tumhari pass saima ko nangai kar ke lao gai our tum jitna cahoo tum ous ko chood laina to bhai ne kaha ke ammi ap ne peshlai martaba bhai yahai kaha tha? to ammi ne kaha ke is martab zaroor saima ko tujhasai chodwao gai takribo 15 mint ke bad ammi fariq ho gai oue aidhar me bhai farig ho gai the me ye soch rahai thai ke kab ye ma our betai ka chakar chal raha hai kheer jab ammi choot gai to bhai ne apna lund ammi ke choot se nikal our ammi ko digai stail me kar diya to ammi ne kaha ke mera raj abhai nahi garig howa chal jaldai se mere choot me dobara lund dal ke chood to bahi ne kaha nahi ammi me tere choot nahai tere gand maro ga to ammi na kaha ke nahai beta aaj tuk me ne terai bap se gand nahi marwai mujahai dard ho to bahai ne kaha ke ammi plz karwalo na bara maza aai ga ammi ne kaha ke our ammi sidhai honai lagai bhai ne apna lucd ammi gand ke cheed oe rakaha our zoor ka jhatka diya to bhai ka pora lund ammi ke gand me ghoos gay ammi ke mo se zoordar cheekh nikal gai our ammi bahi ko kahani lagai plz bahar nikalo mujai bohat dard ho raha our zoor zoor se chilani lagai to bhai ne kaha ke ammi bas ek mint rook jao bad me maza aai ga liken ammi zoor se chila rahi the ke nikal lo warana mera shoor son kar saima outh jai gai to masla ho jai ga to bhai ne kaha ke mujai bata hai ke ammi aap rooz ke taraha aaj bhe saima baji ke doodh me need ke goliya mila ke di hai ye son me hiran rah gai ke rozana ammi mujai doodh me goli mila ke datai the laiken acha howa aaj mene doodh nahi peya our ma our betai ka raaz jan gai oudha 5 mint ke bad bhai ammi ke gand me jhtkai lagana shorai kar diya ab ammi ko bhe maza aara tha our ammi kah rahai the shabas mere beti our zoor se chood apni ma ko takribon 10 mint ke bad bhai ammi ke gand me farig ho gaya ous ke bad amm ke ouper lait gaya our ammi ko kiss karnai laga ethar me ne apni salwar our pentia outhai our apni room me aa gai our agalai din aboo aagai thai ………………………………………………………………………….
ha to dosto kesai lagi mere kahanai rai zaroor agah karana mere E mail I D hai saimaloveyou@hotmail.com mujai mail kar ke zarro batana jab aap ke e mail aai gai to me aap ko batao gai ke kesai aboo ke janaia ke baad bhai ne mujhai our ammi ko sath me choda our bad me aboo ne bhe mujhai kese choda to mujhai e mail kar k aoni rai se zaroor agah karna ok byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Tags: Desi Kahani, sexy kahani, Urdu Kahani, Urdu Sex Kahani

8 comments:

  1. Name : Raza.

    Very fair color.

    Age: 29 / City .. Faisalabad..Lahore..Sargodha...Pakistan.

    My Dick Size 9 inch...

    About.

    A Beautiful Full body Massage for womens And Couple specially for married womens.

    Only Home service with in (Faisalabad..Sargodha) by professional body massagers.

    Full Body Relaxation Ayurvedic Massage at your place only (Home & Hotel).

    If you want to take this service please message me at any Day time.

    Phone #

    (0337....Zero .Six .Nine .Nine ,Five ,Five ,Zero.... )

    ReplyDelete
  2. May Peshawar Pakistan k aik village se ho aur mera age 23 sal hy. Agar nowshera ya Peshawar se koi larki, bhabi ya aunty sex karna chahti hy razdari k sath ya sirf friendship karna chahti hy to wo rabta kry. Aik seceret girlfriend ki zarorat hy jo b interested hy to wo mujhy mail kary ya sms kry. Phone sex karny wali females b rabta kry. Me student ho. Ider reply nhi kr sakta ho. Email:- colouredboy62@gmail.com Mobile:- (03168867238) razdari k 100% guarantee hy

    ReplyDelete
  3. Am usman from gujranwala koi b larki ya anti sex krna chahti hai ya frends shep to rabta kre full razdari k sath.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  4. Am usman from gujranwala koi b larki ya anti sex krna chahti hai ya frends shep to rabta kre full razdari k sath.03406067308

    ReplyDelete
  5. Ane Mom and Anty interested in sex contact me my WhatsApp number is 0303_7308449

    ReplyDelete
  6. I need a female story writer, I will pay 1000 for the story.

    ReplyDelete